چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با سلام
پايگاه توسعه فناوري اطلاعات مدرسه ي اول همزمان با بازگشايي مدارس به صورت آزمايشي و از ابتداي زمستان 90، راه اندازي شد. شما مي توانيد در اين پايگاه سايتي کاملا رايگان با امکانات کامل مديريت مدرسه ايجاد کنيد.
لطفا بعد از آشنايي با پايگاه توسعه فن آوري اطلاعات مدرسه اول، جهت حمايت از ما و گسترش فناوري اطلاعات در تعليم و تربيت کشور، اين پايگاه را در يک پست معرفي کرده و لينک پايگاه را در وبلاگتان قرار دهيد و ساير همکاران را دعوت کنيد.
هدف ما توسعه فناوري اطلاعات در بين مدارس، معلمان و دانش آموزان به صورت کاملا کارآمد و رايگان است.
با تشکر
آدرس ‏پايگاه www.sch1.ir

با سلام فرهيخته گرامي همچنانکه مستحضريد استان يزد در 15 سال گذشته، بطور متوالي رتبه نخست قبولي در دانشگاه هاي سراسري را به خود اختصاص داده است . به همين جهت شاهد هستيم که از سراسر اين سرزمين پهناور، عزيزاني براي بارديد از مدارس يزد به اين استان سفر مي کنند تا دليل اين موفقيت (که سران استان هميشه به آن مي نازند ولي مسببين اين موفقيت گمنامند!!!) را بيابند. از شما عزيز گرامي مي خواهيم قدم سبز خود را در بونساي بلاگ گذاشته ونظر خود را در اين مورد(دليل موفقيت) اعلام کنيد . با تشکر ميرجليلي

سلام دوست عزيز لطفا چنانچه برايتان مقدور هست سايت رسمي شهر بادرود www.badrood.ir را به وبلاگتان پيوند دهيد . با تشکر

سلام

همانطور که اطلاع داريد براي افزايش بيننده سايت يا وبلاگمان،موتورهاي جستجو خيلي مهم هستند. و يکي از روشهاي فوق العاده مهم و از همه جالبتر رايگان افزايش امتياز در موتورهاي جستجو ، تبادل لينک بين سايتها و وبلاگهاست.

سايت محور مشتاق تبادل لينک با شماست.

به همين منظور شما مي توانيد با ثبت لينکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رايگان از اين مزيت استفاده کنيد. همچنين خواهشمنديم متقابلا لينک http://www.mehvar.com

را درسايت يا وبلاگ خود با يکي از عنوانهاي :

سايت نيازمنديها

نيازمنديها

آگهي رايگان

فروشگاه اينترنتي

حراجي اينترنتي

لينکستان

قرار دهيد. بدون اينکه اجباري در ثبت لينک ما داشته باشيد در اولين فرصت و در سريعترن زمان لينکهاي ثبت شده را تاييد وارادتمان را کامل مي کنيم.

نکته ضروري

با توجه به اينکه بعضي از دوستان هنگام تکميل فرم ثبت لينک به قسمت کلمات کليدي توجه خاصي ندارند و يا نام خود و يا کلماتي غير مرتبط با سايتشان را قرار مي دهند، حال آنکه اين قسمت، چون توسط موتورهاي جستجو ايندکس مي شود از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هست. خواهشمنديم براي دريافت نتيجه مطلوبتر از ثبت لينکتان در سايت محور کلمات کليدي سايتتان را که مي خواهيد افراد با جستجوي انها به سايت شما هدايت شوند حتما در اين قسمت درج نماييد.